ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Το ηλεκτρονικό μας και φυσικό κατάστημα σας δίνει την δυνατότητα επιστροφής και αντικατάστασης των προϊόντων που αγοράσατε.

ΔΕΝ επιστρέφονται τα προϊόντα σε προσφορά, αυτά που διατίθενται με την κρατική επιδότηση ή αυτά που πωλούνται με έκπτωση 50% και άνω. Επίσης, στα προαναφερθέντα προϊόντα δεν γίνονται αλλαγές.

Ως ημερομηνία εμπρόθεσμης επιστροφής θεωρείται μόνο η αναγραφόμενη στην απόδειξη παραλαβής της εταιρείας ταχυμεταφορών ή στο παραστατικό αγοράς.

Τα προς επιστροφή προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, σε άριστη κατάσταση με τη πλήρη, αρχική, ατομική συσκευασία τους, χωρίς φθορές και, με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη λιανικής πώλησης, Δελτίο Αποστολής-Τιμολόγιο, κτλ).

Όλα τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον αποστολέα.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε την επιστροφή των αντικείμενων που παραλάβατε θα πρέπει να μας αποστείλετε e-mail στη διεύθυνση [email protected] περιγράφοντας το αίτημα επιστροφής.

Οι επιστροφές και αντικαταστάσεις προϊόντων μπορούν να γίνουν μόνο εάν πληρούνται όλες οι παρακάτω προϋποθέσεις:

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ (DOA)

DOA (dead on arrival) θεωρείται ένα προϊόν το οποίο παρελήφθη από τον χρήστη σε μη λειτουργική κατάσταση/ελλατωματικό κατά την παράδοση. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη.

Tο κόστος επιστροφής και τα έξοδα επαναποστολής (με κατάθεση του αντίστοιχου ποσού εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης του πελάτη) γίνεται στην περίπτωση που αποδεδειγμένα με υπαιτιότητα του καταστήματός μας, πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας ή στην τιμολόγηση ή στην αποστολή, ή κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία κ.λ.π.

Μόνο σε αυτές τις περιπτώσεις η Ηλεκτροκίνηση Μπακώσης αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με τους παραπάνω.

ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Σε περίπτωση που θέλετε να ανταλλάξετε το προϊόν που αγοράσατε με κάποιο άλλο, η επιστροφή γίνεται με δυο τρόπους:

Τα έξοδα αποστολής σε αυτή την περίπτωση, επιβαρύνουν τον πελάτη. Απαραίτητη προϋπόθεση, το προϊόν να είναι άθικτο και στην αρχική του συσκευασία.

Αλλαγές δεχόμαστε μόνο σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι πακεταρισμένο (στην αρχική του κατάσταση) και μη χρησιμοποιημένο.

Επίσης θα πρέπει να μας κάνετε γνωστό το αίτημα σας μέσα στις επόμενες πέντε εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με το συνοδευτικό της αποστολής.

Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μπορείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία καλώντας μας απευθείας στο +30 24410 71985, ή στέλνοντας ένα e-mail στο [email protected] .

Ενημερώστε μας σχετικά με τον κωδικό της παραγγελίας, την ημερομηνία και το άτομο που την καταχώρησε.

Είναι προϋπόθεση ότι η παραγγελία δεν έχει ήδη σταλεί σε εσάς.

Διαφορετικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μπορέσουμε να συμψηφίσουμε τις οικονομικές διαφωνίες που προέκυψαν.

Σε περίπτωση που προκύπτει πιστωτικό υπόλοιπο, η επιστροφή του ποσού γίνεται στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε αρχικά για την αγορά σας. Σε περίπτωση πληρωμής με μετρητά, θα μας υποδείξετε ένα λογαριασμό για τη μεταφορά του υπολοίπου. Επιστροφή μετρητών δεν πραγματοποιείται.