Παραγγελίες & Αποστολές

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, χρέωση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ή με μετρητά (για παραλαβή από το κατάστημα). Για αγορές άνω των €500, η πληρωμή μπορεί να γίνει μόνο με τραπεζική κατάθεση ή κάρτα.

Μπορώ να πληρώσω με δόσεις;

Εάν επιλέξετε πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, μπορείτε να εξοφλήσετε την αγορά σας με έως και 12 άτοκες δόσεις.

Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου;

Όλες οι συναλλαγές με κάρτα πραγματοποιούνται μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της Τράπεζας Πειραιώς, με χρήση κρυπτογράφησης SSL 128-bit.

Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής της παραγγελίας μου;

Μπορείτε να επιλέξετε παραλαβή από τα καταστήματά μας σε Τρίκαλα και Καρδίτσα ή αποστολή μέσω μεταφορικής εταιρείας σε όλη την Ελλάδα.

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

Το κόστος αποστολής εξαρτάται από τον προορισμό. Για παραδόσεις εκτός Θεσσαλίας, η αποστολή μέχρι Αθήνα κοστίζει €25 και μέχρι Θεσσαλονίκη €20. Για άλλες περιοχές, το κόστος καθορίζεται βάσει απόστασης και προορισμού.

Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Ο χρόνος παράδοσης είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα του προϊόντος και τον φόρτο εργασίας της μεταφορικής εταιρείας.

Επιστροφές & ανταλλαγές

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Μπορείτε να επιστρέψετε προϊόντα εντός 14 εργάσιμων ημερών, αρκεί να είναι αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους συσκευασία. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αποστολέα.

Υπάρχουν προϊόντα που δεν επιστρέφονται;

Δεν επιστρέφονται προϊόντα σε προσφορά, προϊόντα με κρατική επιδότηση ή προϊόντα με έκπτωση 50% και άνω.

Τι γίνεται σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος (DOA);

Εάν παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 10 ημερών. Σε αυτή την περίπτωση, καλύπτουμε τα έξοδα επιστροφής και αποστολής νέου προϊόντος.

Μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;

Αλλαγές γίνονται εντός 5 εργάσιμων ημερών, αρκεί το προϊόν να είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του συσκευασία. Οι αλλαγές μπορούν να γίνουν είτε στο κατάστημα είτε μέσω αποστολής με courier.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Εφόσον δεν έχει αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε καλώντας στο +30 24410 71985 ή στέλνοντας email στο info@e-bakosis.gr.

Γίνονται επιστροφές χρημάτων;

Όχι, δεν πραγματοποιούνται επιστροφές χρημάτων. Ωστόσο, εάν υπάρχει πιστωτικό υπόλοιπο από ακύρωση παραγγελίας, μπορεί να επιστραφεί στην κάρτα σας ή σε τραπεζικό λογαριασμό.